fredag 22 februari 2008

träff vecka 9

När: Måndagen den 25:e februari

Var: Solberget i Växjö

Hur: Det är bara att komma som du är.

Som vanligt så bjuder jag på fika.

Material till självkostnadspris finns på plats.



Efter tovningen förra gången så är det dags att dekorera…
Jag har köpt in fint ullgarn från Norge så vi kan lära oss att brodera på det vi gjort.
Vill man inte eller har inte något man vill brodera på så har jag nytt fint ylletyg på plats!



Det är alltså yllebroderi som står på schemat nu på måndag!

Hjälp och inspiration finns på plats.



Skriv som vanligt om du planerar komma eller inte.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte dyka upp.

myrkyr sa...

jag med.

/Sandra

Anonym sa...

ja kommer/rikard

Anonym sa...

e lite förkyld, men vill inte missa detta, så jag ska försöka komma iallafall.. //evelina

Paula sa...

låter roligt. men jag har gått å skaffat andra måndagsplaner 10 veckor framöver är jag rädd.... ska dansa afrikansk dans. men ska försöka ta mig i kragen och komma den andra varannan vecka :)
ha en mysig pysselkväll!!