tisdag 5 februari 2008

träff vecka 7

När: Måndagen den 11:e februari
Var: Solberget i Växjö
Hur: Som vanligt så bjuder jag på fika. Material till självkostnadspris.


På allmän begäran så finns det möjlighet att tova igen nu på måndag.
Jag tar med mig allt som behövs för att du ska kunna skapa.
Hjälp och inspiration finns på plats.


Temat är att tova något platt som man kan dekorera nästa gång. Det kan bli mössor, handledsvärmare, plånböcker, väskor eller något annat som du själv har behov av.

På träffen vecka 9 lär vi ut yllebroderi som man kan använda för att dekorera det du tovat.


Skriv som vanligt om du planerar komma eller inte.




5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tar med mig den nya boken om muddar till allmän beskådning och försäljning om någon är intresserad!

Paula sa...

låter som ni kommer få jätte trevligt i morgon. men jag kan inte komma har fortbildning med pedagoerna på min skola i morgon kväll.

Anonym sa...

Jag kommer!

Anonym sa...

jag med

Anonym sa...

= evelina