fredag 30 november 2007

träff vecka 49

Vi ses på Hemslöjden, där vi kommer att vara med på hemslöjdens ordinarie caféverksamhet.Temat för denna gång är julpyssel. Julstjärnor i papper, pepparkaksformar och julpynt.
Fika och material/verktyg finns på plats.Kalaset kostar 30:- för ungdom, eventuellt tillkommer en viss materialkostnad.
Hemslöjden ligger på Kungsgatan 29, alltså några kvarter närmare stortorget än Solberget.Kolla på kartan två inlägg ner eller ring mig på tele 07037-61801
ni kan även kolla in på http://hemslojden.org/index.1865.html för mer information.

3 kommentarer:

myrkyr sa...

jag siktar på att komma!

/Sandra

Anonym sa...

jag med och ev F, men jag måste påpeka att du verkar vara ute och cykla vad gäller datum för jag hade iaf tänkt att komma idag dvs den 3 december

Anonym sa...

jag kommer och julpysslar! Skulle även vilja köpa lite mer ull om det finns möjlighet.
evelina