torsdag 1 november 2007

Träff vecka 45

Måndag den 5:e november 18-21 är inget som det brukar vara!
Vi ses på Hemslöjden, där vi kommer att vara med på hemslöjdens ordinarie caféverksamhet.
Temat för denna gång är näver och papper.
Man får göra knivskydd, maskhejdare eller askar i näver eller så gör man trevliga askar i papper.

Fika och material/verktyg finns på plats.
Kalaset kostar 30:- för ungdom, materialkostnad tillkommer med ca 5-15:- beroende på vad ni gör.
Hemslöjden ligger på Kungsgatan 29, alltså några kvarter närmare stortorget än Solberget.
Kolla på kartan eller ring mig på tele 07037-61801


Skriv en kommentar om ni kommer eller inte!

5 kommentarer:

myrkyr sa...

Och vad är priset för alla oss som inte är ungdom?

Paula sa...

jag hoppar i morgon.

Ung Slöjd i Växjö sa...

priset för alla som brukar hänga på Solberget är 30:- dvs "ungdom"...

Anonym sa...

Jag kommer inte dyka upp idag! Istället ska jag sätta in tusentals inspirationsbilder (som för närvarnade täcker större delen av golvet) i pärmar, så jag inte distraheras i mitt pluggande imorgon!

Anonym sa...

tänkte komma idag, men har fått förhinder på grund av total avsaknad av energi.
höstmörker, usch!